Asklegal

Tender | Supply Tender | Installation Tender | Services

JABATAN LAUT MALAYSIA - ACCEPT RACON REPLACEMENT AND NAVIGATION FOR FOUR (4) ANF BEARING STANDARDS


Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor kontraktor yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia yang mempunyai kod bidang yang ditetapkan untuk memasuki tender bagi projek di bawah

 


 

TAJUK & NO. TENDER

 

TAJUK TENDER

MEMBEKAL MEMASANG, MENTAULIAH DAN MENGUJI TERIMA PENGGANTIAN RACON DAN NAVIGASI BAGI EMPAT (4) TANDARAH SUAR ANF TERMASUK PERKAKASAN KERJA UNTUK LEMBAGA DIUS API, JABATAN LAUT MALAYSIA

 

NO.TENDER

IPL.LDA.T 3/2021

 


 

HARGA DOKUMEN/TARIKH &  TEMPAT TUTUP TENDER

 

HARGA DOKUMEN

 

RM50.00 (Tidak dikembalikan)

 

 

Bayaran hendaklah dibuat atas nama AKAUNTAN NEGARA MALAYSIA - MOT-T dalam bentuk:

 

 

  1. Bank Draf daripada bank yang berlesen dan beroperasi di Malaysia; atau
  2. Kiriman Wang; atau
  3. Wang Pos

 

 

 

 

TARIKH TUTUP

12 April 2021 (Isnin @ 12.00 tengah hari)

 

LOKASI PENGHANTARAN DOKUMEN

Peti Tender, Aras Bawah, Blok A, Ibu Pejabat, Jabatan Laut Malaysia, Peti Surat 12, Jalan Limbungan, 42007 Pelabuhan Klang, SELANGOR DARUL EHSAN.

 


 

TARIKHI MASA/TEMPAT DOKUMEN DIJUAL

TARIKH JUAL DOKUMEN

 

17 Mac 2021 (Rabu) hingga 9 April 2021 (Jumaat) pada hari bekerja    jam 8.30 pagi - 5.00 petang


 

TEMPAT JUAL DOKUMEN

 

Unit Hasil, Aras Bawah, Blok C Ibu Pejabat  Jabatan Laut Malaysia, Peti Surat 12, Jalan Limbungan, 42007 Pelabuhan Klang, SELANGOR DARUL EHSAN.

 


 

KELAYAKAN

 

MOF   Kod Bidang   110701 - Peralatan Marin DAN 220710  - Penyelenggaraan Alat-alat Marin


 

 

TARIKH/MASA/TEMPAT TAKLIMAT

 

 

TARIKH

 

15 Mac 2021 (Isnin)

 

 

MASA

Sesi 1

10.00 pg - 11.30 pg

 

Sesi 2

11.30 pg - 1.00 ptg

 

Sesi 3

2.00 ptg - 3.30 ptg

 

Sesi 4

3.30 ptg - 5.00 ptg

 

(setiap sesi terhad hanya

10 petender sahaja)

 

 

TEMPAT

Bilik Mesyuarat

Bangunan Lembaga Dius  

Api, Jalan Shahbandar, Pelabuhan Klang, Selangor


 

NOTA:

i. TENDER INI MENSYARATKAN BAHAWA TAKLIMAT TENDER WAJIB DIHADIRI OLEH PENAMA YANG TERCATAT

DALAM SUIL AKUAN PENDAFTARAN SYARIKAT YANG DIKELUARKAN OLEH KEMENTERIAN KEWANGAN

MALAYSIA (SEORANG SAHAJA YANG DIBENARKAN MENGHADIRI TAKLIMAT TENDER).

ii. SYARIKAT DIKEHENDAKI:

 

a) MEMATUHI SEGALA PROSEDUR OPERASI STANDARD (SOP) YANG DITETAPKAN MAJLIS KESELAMATAN NEGARA (MKN). BAGI MENGATUR KEHADIRAN TAKLIMAT TENDER PETENDER HENDAKLAH MENGESAHKAN KEHADIRAN KEPADA URUSETIA SECARA BERTULIS (RASMI) DAN DIHANTAR MELALUI EMEL (amirul.rosli@marine.gov.my) SELEWAT-LEWATNYA 11 MAC 2021 (KHAMIS).

 

b) TAKLIMAT AKAN DILAKSANAKAN SECARA BERSEMUKA MENGIKUT SESI YANG AKAN DIMAKLUMKAN MELALUI EMEL PADA 12 MAC 2021 (JUMAAT).

 

iii. DIWAJIBKAN MEMBAWA KAD PENGENALAN, SUIL KEMENTERIAN KEWANGAN MALAYSIA DAN COP SYARIKAT

PADA HARI TAKLIMAT TENDER. DOKUMEN TENDER AKAN DIJUAL KEPADA SYARIKAT YANG MENGHADIRI

TAKLIMAT TENDER DAN LAWATAN TAPAK SAHAJA.

 

iv. Dokumen Tender hanya akan dijual kepada syarikatwakil syarikat yang mengemukakan letter of authorization to purchase Dokumen Tender dan menunjukkan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dengan Kementerian Kewangan Malaysia.

 

v.Lembaga Dius Api, Jabatan Laut Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran terendah ataupun sebarang tawaran.